STOP SDBLOCKER

תשבץ, כולנו אוהבים לפתור, אך קשה לפצח מכיוון שבדר"כ יש כמה הגדרות קשות מאוד. אנו מעלים לכם פתרונות לפי מספר אותיות. בעזרת האתר תשבצים ותשחצים תוכלו לסיים את התשבץ ולזכות בפרסים. בהצלחה

דפים

רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>
מודעות

מספרי נעמי רגן | ספר של נעמי רגן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  מידע על ההגדרה ספר מאת נעמי רגן מילון : 
נעמי רגן היא סופרת ישראלית ילידת ארצות הברית, שחיה בישראל מאז 1971. היא כותבת בעיקר ספרים שעוסקים בהווי החברה היהודית-דתית והחרדית מנקודת מבטה של אישה חרדית לשעבר, אך עדיין דתייה. ספריה תורגמו לשפות רבות וכמעט כולם זכו למעמד של רבי מכר.

כתיבתה של רגן

כתיבתה של רגן היא ראליסטית ומשכנעת, והיא מציגה תמונה מורכבת ומגוונת של החברה היהודית הדתית והחרדית. היא עוסקת בנושאים רגישים ומאתגרים, כגון מעמד האישה, מגדר, מיניות, דת, חברה ומשפחה. רגן אינה חוששת להציג את הצדדים הקשים והפחות זוהרים של החברה הדתית, אך היא גם מציגה את הטוב והיפה שבה.

מבין ספריה של נעמי רגן

  • בת יפתח (1998) - רומן היסטורי המספר את סיפורה של בת שבע הלוי, צעירה יפהפייה ומבריקה שנולדה למשפחה חרדית ליטאית עשירה. אביה רוצה להשיא אותה לתלמיד חכם מבטיח, אך היא עצמה חולמת על חיים אחרים.
  • עקדת תמר (1997) - רומן המספר את סיפורה של תמר, אשת צעירה ומאושרת שנשואה לרבי. ערב אחד היא נאנסה על ידי פועל שחור עור. עם הזמן מתברר שהיא הרה, ועתה היא ניצבת בפני דילמה מוסרית קשה: האם להמשיך בהריונה או לבצע הפלה?
  • בידך אפקיד רוחי (1999) - רומן המספר את סיפורה של קתרין דה קוסטה, אישה מכובדת מניו יורק בערוב ימיה. היא רוצה להעביר את מורשת המשפחה לשתי נכדותיה, אך אלה בשנות ה-20 לחייהן שקועות בעיסוקיהן האופנתיים.
  • אחרי החופה (2022) - מספר את סיפורם של זוג חרדי שזה עתה התחתן, וכעת צריך להתמודד עם המציאות המורכבת של חייהם החדשים. יעקב מתחיל לעבוד בעיר ולאה מתמודדת עם כל ההגבלות שבחברה החרדית, ולזה מתווספת עוינות מגורמים בקהילה.

השפעתה של רגן

נעמי רגן היא אחת הסופרות הישראליות החשובות והמצליחות ביותר של זמננו. ספריה זכו לביקורות חיוביות רבות, והם תורגמו לשפות רבות. היא זכתה בפרסים רבים על כתיבתה. 

תשובה למטה...


מודעות





תשובה 2 אותיות: 
תשובה 3 אותיות: 
תשובה 4 אותיות:
תשובה 5 אותיות: הברית  
תשובה 6 אותיות: 
תשובה 7 אותיות: 
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): 

תשובה  של שתי מילים: אחרי החופה, בת יפתח, השיר העשירי, כמיהה לעדן, סיפור אמריקאי, עזר כנגדו, עקדת תמר, שטן בירושלים
תשובה של שלוש מילים ומעלה: בידך אפקיד רוחי, ואל אישך תשוקתך, צמאה לך נפשי
ביטויים דומים: מספרי נעמי רגן תשבץ, מספרי נעמי רגן תשחץ, ספר מאת נעמי רגן תשחץ, ספר מאת נעמי רגן תשבץ, ספר מאת נעמי רגן 13 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה